Juline Ochra Tullemor

24 år från Södermalm, Stockholm

Rulltrappan och hissen är det ända som går uppåt här

Publicerad 2018-01-04 22:29:00 i Allmänt,

Det blev inget kneganade idag, men jag har lagat mat, mat och lite mer mat. 
 
Ibland får jag ryck och kör storkok för att sedan frysa in. 
Vanligtvis är jag inte ett fan av att laga mat till mig själv, men idag var matkreativiteten så pass att det knappt fanns något stop. 
 
Pappa och Mia kom över för att hjälpa mig att bära upp TVn för trappan och som tack för hjälpen bjöd jag på middag. Kul när alla kan vara nöjda och glada!
 
Imorgon har jag ett läkarbesök på morgonen, men annars ska jag kriga mig ut i det väder som inte verkar vidare lovande, laga lite mer mat och glutta genom hela Netflix nu när TVn står på plats hehe. 
 
Nu står en kortare promenad för att rensa tankarna innan läggdags på agendan. 
 
Puss o gonatt. 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela