Juline Ochra Tullemor

24 år från Södermalm, Stockholm

Alla hjärtans dag

Publicerad 2014-02-16 19:56:50 i Allmänt,

Just nu flyter livet på. Jag har haft 2 månader av konstant lycka och glädje. Söndags ångesten biter sig fortfarande fast lika hårt kvällen innan det slår över till en ny vecka, men dagarna på jobbet går att ta sig igenom utan att man hamnar i fosterställning, grinandes på golvet innanför dörren när man kommer hem. Jag har spenderat mycket av min tid tillsammans med Viktor och jag är så glad att jag träffade denna underbara man! Nu ska jag ta hand om mig själv i form av, god mat, långt bad, hårinpackning osv. Har en känsla av att detta kommer bli en bra vecka!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela