Juline Ochra Tullemor

24 år från Södermalm, Stockholm

Skitdag

Publicerad 2013-10-17 23:38:49 i Allmänt,

Det började redan igår kväll, känslan om att denna dag skulle komma att suga. Det gjorde den. Va på dåligt humör redan innan jag hann komma till jobbet och väl där kom magplasket. Tog ut mina frustrationer med Mari över en kopp kaffe efter jobbet innan jag åkte hemmåt för att hämta min gitarr. Väl hemma är garderoben där gitarrfodralet ska ligga så stökigt att inte en jävel skulle kunna hitta till narnia. Kastade saker och skrek av ilska i min ensamhet tills jag tillslut hittade det. Väl på bussen till värmdö känner jag hur frustraionstårarna försöker pressa sig fram och jag ringer i frustrationspanik Ludvig för uppmuntring. Det hjälpte, tills jag kliver av bussen och inser att jag måste knalla med gitarren och 2 väskor i en kvart. Om man ska se något bra med denna dag så va det att inspelningen med Jimmy iallafall blev väldigt lyckad och snart kommer 2 låtar till finnas uppe på våran soundcloud. Nu ska jag begrava mig i sängen med en bok och tycka synd om mig själv. 
Frustration är dagens ord, som ni kanske märkt vid det här laget. 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela