Juline Ochra Tullemor

24 år från Södermalm, Stockholm

Cold nites

Publicerad 2013-10-01 22:39:48 i Allmänt,

Brukar ni också borsta håret så aggresivt att ni bokstavligen sliter bort hår? Jag gör det jämt pga att nu när mitt hår börjar bli långt kan det ibland utvecklas dreads om jag sover med utsläppt hår. Jag och tovor är lika med dragkamp och istället för att ta mig tiden att trassla ut det, sliter jag för kung och fosterland. Tidigare i år lyckades jag bränna av håret - inte en utan TVÅ gånger med en cigarett så det stack ut en hårtuss som inte såg riktigt klok ut på sidan. Denna gång kan jag inte ens skylla på en cigg, denna gång blev jag så upprörd över ett trassel i hårbotten att jag lyckades dra av hår mitt på huvet. Ni vet när man va liten och det fastnade tuggummi i håret så mamma fick klippa bort det och man gick omkring med en plätt kort hår som stod i givakt på skallen? Exakt så ser jag ut just nu. 
Idag på jobbet hade vi "big mac surprise" vilket innebar att vi sålde big mac för så lite som 4,75 kr (5) under 1 timme. Ni kan ju tänka er kaoset som uppstod. Aja nog om hamburgare och hår; Denna vecka har jag hunnit med en sleepover med Cassie samt en salladsmiddag med Ludvig, men veckans hitills finaste ögonblick var när min kollega Oscar säger "Jag har köpt en paradisask choklad till dig!" Anledningen? För att jag ställde upp och tog hans pass när han hade planer som krockade med jobbet. Så himla gullig. 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela